معرفی ۵ گوشی برتر ویندوز فون
 
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : amir sharifi

نسخه های ویندوز فون که به تازگی به روزرسانی شده اند مورد توجه عموم کاربران قرار گرفته اند .این نسخه های سیستم عامل  ویندوزی که تحت عنوان Mango شناخته شده اند از بهترین پلتفرم های گوشی به حساب می آیند که نسبت به سایر پلتفرم های ویندوزفون از قابلیت های بهتری برخوردارند .برای دسترسی به این سیستم عامل باید یا به دنبال نام Mango باشید و یا اینکه بگویید نسخه بروز شده ویندوز فون یا نسخه ویندوز فون ۷٫۵٫

در حال حاضر ۵ گوشی قابلیت استفاده از Mango را دارا هستند که در زیر به طور مختصر آنها را برای دوست داران ویندوز فون تشریح می کنیم :

 

نوکیا Lumia 800

یکی از نکات مثبت در مورد نوکیا این است که توانست طی یک همکاری موفق گوشی های خود را به سیستم عامل ویندوزی مجهز نماید .این سیستم عامل درجه یک به همیان اندازه قدرت نوکیا قدرتمند است و از برجستگی های نوکیا به حساب می آید .سایر ویژگی های  گوشی نوکیا مدل Lumia 800 می توان به ازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶GB حافظه داخلی و دوربین ۸MP اولیه با لنز کارل زایس (منحصر به فرد به دستگاه های نوکیا)، ضبط فیلم با کیفیت ۷۲۰p و دو چراغ فلش اشاره کرد.این گوشی دارای صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی AMOLED است که دارای وضوح نمایش ۸۰۰*۴۸۰ است .باتری آن نیز دارای قابلیت  ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت است از برجستگی های دیگر آن وجود حافظه ram با ظرفیت ۵۱۲ مگابات است بطوری که هر چیزی را اجرا می کند .اما از نقطه ضعف های آن می توان به عدم حافظه microSD و دوربین جلو است .قیمت آن خدود ۲۴,۹۹۹ دلار مشخص شده است .

 

 HTC Titan

HTC Titan تقریبا شبیه به گوشی Lumia 800 است .پردازنده ای که بر روی تیتان تعبیه شده است پردازنده۱٫۵گیگاهرتزی  قدرتمند است که  محصول Qualcomm است .حافظه داخلی آن به اندازه لومیناست یعنی حافظه ای ۱۶ گیگابایتی را داراست . حافظه ram برای تیتان نیز ۵۱۲ مگابایت است و دوربین قدرتمند آن ۸ مگاپیکسل است .همچنین دارای فلش led  و ضبط ویدیو ۷۲۰ p است .صفحه نمایش تیتان S-LCD به اندازه ۴٫۷ اینچ است که دارای وضوح ۴۸۰*۸۰۰ است .این گوشی نیز همچون نوکیا فاقد حافظه خارجی است.

 

Samsung Focus S

پردازنده سامسونگ پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی QUALCOMM است .میزان حافظه ram آن ۵۱۲ مگابایت و دوربین ۸ مگاپیکسلی است همچنین دارای فاش led است و دارای کیفیت ضبط ویدیویی ۷۲۰p است .صفحه نمایش این دستکاه نیز AMOLED 4.3 اینچی است و وضوح آن به اندازه ی دوگوشی قبل یعنی ۴۸۰* ۸۰۰ است.

سامسونگ دارای دو نوع با حافظه های ۱۶GB/32GB است . این گوشی تقریبا شبیه به گالکسی اس ۲ است با این تقفاوت که پلتفرم گالکسی اندروید است و این گوشی ویندوز فون است . باتری آن ۱۶۵۰ میلی آمپر و دارای دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو دوربین است و از ایرادات وارده به این گوشی عدم تعبیه حافظه خارجی است

 

Dell Venue Pro

در میان تولید کنندگان گوشی همراه دل نیز به چشم می خورد دستگاه دل دارای پردازشگر ۱ گیگاهرتزی QUALCOMM است همچنین دارای حافظه رم و رام با ظرفیت ۵۱۲ MB RAMو ۱GB ROM است .این گوشی دارای دونوع با حافظه های داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی است . این گوشی دارای قابلیت تعبیه حافظه خارجی تا اندازه ۳۲ گیگابایت است .نوع این گوشی از نوع کشویی است .صفحه نمایش دل از نوع AMOLED و ۴٫۱ اینچ است .وضوح آن ۸۰۰*۴۸۰ است . دوربین ۵MP با فلش LED از ویژگی های دیگر این دستاه است .البته گوشی دل دارای دوربین جلو نیست.

 

 Samsung Omnia W

گوشی Samsung Omnia W که مرتبه ۵ در بین این گوشی ها را داراست دارای صفحه نمایشی به اندازه ۳٫۷ اینچ است .وضوح نمایش آن ۸۰۰در ۴۸۰ است .ویژگی دیگر آن پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی QUALCOMM است همچنین دارای قابلیت دوربین اصلی ۵MP و ضبط ویدئو ۷۲۰P است .باتری آن ۱۵۰۰، میلی آمپر است همچنین دارای یک دوربین ثانوی VGA، است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 22220
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1